Ismerje meg vállalatainkat
20 éves a Tolnagro Kft.!

20 éves a Tolnagro Kft.!

20 éves a Tolnagro Kft.!

Szeretnénk megköszönni Partnereinknek az elmúlt 20 esztendő közös munkáját.

Tekintsük meg együtt a legszebb pillanatokat!

tovább

  • Új állatpatika, bemutatóterem és pet shop üzlet a szekszárdi telephelyen!

    Megújult környezetben, széles termékválasztékkal várjuk meglévő és
    új ügyfeleinket hétköznaponként
    reggel 8.00-tól 17.00 óráig!

Aktuális állásajánlataink

Online törzsadatkezelő

Feladatok:
  • A cégcsoport termékeinek online belistázásához szükséges információk begyűjtése
  • Általános termék információk, hosszú és rövid leírások, marketing jellegű szövegek és képek feltöltése
  • Idegen nyelvű leírások összeállítása a site managerek részére
  • Termékinformációk szükség szerinti karbantartása
  • Termékek aktiválása a weboldalra
  • Online üzletág site managereivel aktív kapcsolattartás
  • Napi-heti-havi Online - Offline forgalmi riportok készítése és ellenőrzése
  • Ad-hoc riportok készítése és elemzése
  • Konkurencia figyelése, árfigyelő szoftver használata, karbantartása
 
A jelölttel szemben támasztott elvárások:
  • Felsőfokú végzettség – gazdasági, kereskedelmi vagy pénzügyi szakiránnyal
  • kereskedelmi beállítottság
  • társalgási szintű magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Jó analizáló és problémamegoldó képesség
  • Önállóság, terhelhetőség, megbízhatóság
  • Előnyt jelent az alábbi nyelvek egyikének társalgási szintű ismerete:
    • német
    • szlovén
    • román
    • horvát
  • „B” kategóriás jogosítvány
Amit kínálunk:
  • teljes munkaidős állás
  • stabil háttérrel rendelkező, több mint 20 éves múltra visszatekintő vállalatcsoport
  • versenyképes bér- és juttatási csomag
  • jó munkakörülmények
  • változatos munkafeladatok egy lendületes, fiatal csapat részeként
Munkavégzés helye:  Szekszárd
Amennyiben Ön a fenti kritériumoknak megfelel és állásajánlatunk felkeltette az érdeklődését, kérjük, hogy a munkaköri megnevezés megjelölésével magyar nyelvű szakmai önéletrajzát, valamint motivációs levelét karrier@tolnagro.hu e-mail címre küldje.


Területi képviselő - Haszonállat üzletág

Feladatok:
  • A forgalmazott termékek ismertetése az üzleti partnerekkel, az üzleti terveknek, valamint belső szabályoknak, etikai-törvényi előírásoknak megfelelően
  • Az üzleti tervben meghatározott – az ügyfelek látogatását érintő – területi aktivitási paraméterek megvalósítása (lefedettség, látogatási napok száma, látogatási gyakoriság), üzleti célkitűzések elérése
  • Napi beszámolás a vezető felé, piaci információk gyűjtése, adminisztrálása, nyomon követése,
  • Kapcsolattartás az üzleti partnerekkel, piacbővítés
  • A cég képviselete szakmai rendezvényeken, találkozókon
A jelölttel szemben támasztott elvárások:
  • Agrármérnök, állattenyésztő mérnök, állatorvosi-, orvosi diploma
  • „B” kategóriás jogosítvány
  • Értékesítés orientált, motivált személyiség
  • Jó fellépés, nyitottság, megbízhatóság, önállóság
  • Kiváló kapcsolatteremtő készség
  • Jó szervező és problémamegoldó készség
  • Dinamikus, stressztűrő, pozitív személyiség
  • Jó tárgyalókészség
Előnyt jelent:
  • Legalább 2 éves területi képviselői, hasonló szakterületen szerzett tapasztalat
  • Folyékony angol nyelvtudás
  • Nyíregyháza, Debrecen, Jászberény, Szolnok, Miskolc vagy Eger környéki lakóhely
Amit ajánlunk:
  • Stabil munkahely egy piacvezető cégcsoportnál
  • Versenyképes bér- és juttatási csomag
  • Céges gépjármű és telefon
 
Amennyiben a fenti kritériumoknak maradéktalanul megfelelsz és állásajánlatunk felkeltette érdeklődésedet, kérjük, hogy a munkaköri megnevezés megjelölésével pályázati anyagodat a hr@tolnagro.hu e-mail címre küldjed.


PET Shop értékesítő

Feladatok:
  • a Tolnagro Csoport szaküzletében a cég által forgalmazott termékeket értékesíti, megismeri mind az állatgyógyászati, mind az állattartással összefüggő termékek kínálatát
  • vásárlókat szakmai szempontoknak megfelelően kiszolgálja, az árukészletet napi szinten kezeli, a beérkező árut átveszi, a termékpalettát ellenőrzi, feltölti
  • állandó kapcsolatot tart az értékesítési osztállyal valamint a raktárbázissal
  • adminisztrációs feladatokat végez el napi, heti és havi rendszerességgel, jelentéseket készít a forgalommal és az árukészlettel kapcsolatosan
  • pénztári tevékenységet lát el
  • az árukészlet fogyásának figyelemmel kísérése, a szükséges cikkek rendelése, az üzlet helyiségeinek tisztán tartása
 
A jelölttel szembeni elvárások:
  • középfokú végzettség (mezőgazdasági vagy kereskedelmi irány)
  • OKJ szaktanfolyam (kereskedelmi ügyintéző, bolti eladó, kereskedelmi szakmenedzser) előny
  • min. 1 év eladói tapasztalat, PET shop eladói tapasztalat előnyt jelent
  • felhasználói szintű, magabiztos számítástechnikai ismeretek (MS Office – Excel, Word, Outlook-, Internet stb.)
  • megbízhatóság, rendszerszemlélet
  • precíz, rendszerető, stressztűrő magatartás
 
 
Amit ajánlunk:
  • stabil munkahely
  • versenyképes bér- és juttatási csomag
  • kiváló munkakörülmények
  • fejlődési lehetőség
  • változatos munkafeladatok egy lendületes, fiatalos csapat részeként
 
A munkavégzés helye: Budapest XIV. kerület
 
Amennyiben Ön a fenti kritériumoknak megfelel és állásajánlatunk felkeltette az érdeklődését, kérjük, hogy a munkaköri megnevezés megjelölésével szakmai önéletrajzát, valamint motivációs levelét a karrier@tolnagro.hu email címre küldje.


Vevőszolgálati munkatárs

Feladatok:
  • Az értékesítés támogatása, vevőkkel való kapcsolattartás
  • Rendelésfelvétel, előrendelések karbantartása, nyomon követése
  • Vevői igények kiszolgálása és ellenőrzése
  • Megrendelése továbbítása a raktár felé
  • Számlázás és számlák továbbítása a pénzügyi szervezet felé
  • Vevői visszáru egyeztetése, visszáru szállítólevél elkészítése
  • A munkaköri feladatokhoz kapcsolódó naprakész adminisztratív feladatok ellátása
  • Kapcsolattartás és napi együttműködés a társosztályokkal
 
A jelölttel szemben támasztott elvárások:
  • Főiskolai/egyetemi végzettség – agrár területen
  • Hasonló pozícióban szerzett tapasztalat előnyt jelent
  • Folyékony angol nyelvtudás előny
  • Felhasználói szintű, magabiztos számítástechnikai ismeretek (MS Office, Internet, stb.)
  • Megbízhatóság és rendszerszemlélet
  • Vevőorientált szemléletmód
  • Problémamegoldó képesség
  • Dinamikus, precíz, csapatmunkát kedvelő, stressztűrő, pozitív személyiség
  • Kiváló kommunikációs készség
Amit ajánlani tudunk:
  • teljes munkaidős állás
  • stabil háttérrel rendelkező, több mint 20 éves múltra visszatekintő vállalatcsoport
  • versenyképes bér- és juttatási csomag
  • jó munkakörülmények
  • változatos munkafeladatok egy lendületes, fiatal csapat részeként
Munkavégzés helye:  Szekszárd
Amennyiben Ön a fenti kritériumoknak megfelel és állásajánlatunk felkeltette az érdeklődését, kérjük, hogy a munkaköri megnevezés megjelölésével magyar nyelvű szakmai önéletrajzát, valamint motivációs levelét karrier@tolnagro.hu e-mail címre küldje.
 
Brand manager

Feladatok:
  • Több, önálló PET üzletágban jelenlévő brand rövid és hosszú távú marketing és kommunikációs stratégiájának kialakítása
  • Beszállítói és anyavállalattal történő napi szintű kapcsolattartás (angol nyelven)
  • Piac ismerete és a trendek nyomon követése
  • Piaci elemzések készítése, riportok és prezentációk készítése magyar és angol nyelven
  • Évente márka és költségvetési tervezés
  • Az értékesítés teljes körű marketing és kommunikációs támogatása
  • Szoros együttműködés a kereskedelmi, marketing és értékesítési csapattal
  • Közreműködés az éves marketingterv elkészítésében és végrehajtásában

 A jelölttel szemben támasztott követelmények:
 
  • Főiskolai vagy egyetemi diploma (kereskedelmi vagy közgazdasági; vagy marketing vagy PR diploma)
  • Releváns, hasonló területen szerzett tapasztalat előny
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Társalgási szintű német vagy olasz nyelvtudás szóban és írásban előnyt jelent
  • Microsoft Office felhasználói szintű ismerete
  • megbízhatóság és rendszerszemlélet
  • kereskedelmi szemlélet
  • Precizitás, pontosság, igényes munkavégzés az elvégzendő feladatok iránt
  • Folyamatorientált gondolkodásmód
  • kiváló elemző, tervező, szervező és problémamegoldó készség
  • magas szintű prezentációs és tárgyalókészség
  • B kategóriás jogosítvány
  • elkötelezett, magabiztos, pörgős, nyitott személyiség
  • dinamikus, csapatmunkát kedvelő, stressztűrő, pozitív személyiség
 
Amit ajánlunk: 
  • Stabil munkahely
  • Versenyképes bér- és juttatási csomag
  • Telefon
  • Jó munkakörülmények
  • Fejlődési lehetőség
  • Változatos munkafeladatok egy lendületes fiatal csapat részeként
Munkavégzés helye: Szekszárd 
Amennyiben Ön a fenti kritériumoknak megfelel és állásajánlatunk felkeltette az érdeklődését, kérjük, hogy a munkaköri megnevezés megjelölésével magyar- és angol nyelvű pályázatát karrier@tolnagro.hu e-mail címre küldje.


Takarító munkatárs - Részmunkaidő, rehabilitációs kártyával

Feladatok:
  • raktári terület, mosdók, irodák tisztán tartása
  • tisztaság, rend fenntartása a telephely területén
  • takarításhoz szükséges vegyszerek tárolása, kezelése
A jelölttel szembeni elvárások:
  • KIZÁRÓLAG REHABILITÁCIÓS KÁRTYÁVAL RENDELKEZŐK JELENTKEZÉSÉT VÁRJUK!
  • alapfokú iskolai végzettség (8 általános iskolai végzettség)
  • takarítóként szerzett gyakorlat előnyt jelent
Amit ajánlunk:
  • Versenyképes bér- és juttatási csomag
  • Stabil munkahely
  • Jó munkakörülmények
  • 4 órás részmunkaidős foglalkoztatás
 
Munkavégzés helye:
Prim-A-Vet Kft., Budapest, IX. kerület, Komáromi út 35-37.
Jelentkezni a karrier@tolnagro.hu e-mail címen vagy személyesen a helyszínen leadott önéletrajzzal lehetséges.

 
Személyi asszisztens

Feladatok:
  • az ügyvezető munkájának teljes körű támogatása, személyi asszisztenciájának ellátása: az ügyvezető napi munkaidő-beosztásának megszervezése, figyelemmel kísérése, a szükséges információk és dokumentumok biztosítása a vezető napi munkájához, értekezleteihez, a szükséges anyagok előkészítése
  • kapcsolattartás feltételeinek biztosítása (telefonok, e-mailek kezelése), a kapcsolódó megbeszélések előkészítése (tárgyaló egyeztetése, reprezentatív ügyek intézése), kapcsolati lista karbantartása, folyamatos frissítése
  • naptárkezelés, naptártervezés
  • kapcsolattartás az ügyvezető üzletfeleivel, partnereivel és a szervezet vezetőivel, munkavállalóival
  • üzleti partnerek, vendégek fogadása, a fogadások előkészítő és utómunkálatainak elvégzése
  • magyar- és angol nyelvű levelezés, programszervezési feladatok: időpont egyeztetések, értekezletek, üzleti tárgyalások, belföldi és külföldi utazások szervezése (szállás, repülőjegy, transzfer)
  • határidők figyelése, határidős és ad-hoc feladatok gyors és precíz elvégzése
  • dokumentációk, táblázatok, előadás anyagok előkészítése, elkészítése, a szervezetet érintő projektek, prezentációk, vezetői döntést előkészítő anyagok összeállítása
  • dokumentumok, fényképek, naptár bejegyzések archiválása
A jelölttel szemben támasztott elvárások:
  • gazdasági területen szerzett felsőfokú végzettség
  • magabiztos társalgási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (kiemelten: Excel, PowerPoint, Word, Outlook)
Egyéb követelmények:
  • megbízhatóság, önállóság, pontosság
  • talpraesettség, határozottság
  • több feladat párhuzamos kezelésének, priorizálásának képessége
  • kiváló tervező, szervező és problémamegoldó készség
  • stressz-tűrő, barátságos, pozitív személyiség
  • kiemelkedő szóbeli- és írásbeli kommunikációs készség
  • jó együttműködési készség
  • ápolt megjelenés
Amit kínálunk:
  • teljes munkaidős állás
  • stabil háttérrel rendelkező, több mint 20 éves múltra visszatekintő vállalatcsoport
  • versenyképes bér- és juttatási csomag
  • céges mobiltelefon
  • jó munkakörülmények
  • változatos munkafeladatok egy lendületes, fiatal csapat részeként
Munkavégzés helye:  Szekszárd
Amennyiben Ön a fenti kritériumoknak megfelel és állásajánlatunk felkeltette az érdeklődését, kérjük, hogy a munkaköri megnevezés megjelölésével magyar nyelvű szakmai önéletrajzát, valamint motivációs levelét karrier@tolnagro.hu e-mail címre küldje.

 

Site Manager asszisztens

 

Leendő munkatársunk feladatai:

  • Termékek aktiválása az oldalon
  • Árösszehasonlító programok használata, benne lévő adatok frissítése
  • Versenytársak aktivitásának monitorozása
  • Vásárlói véleményekre történő válaszolás (pl. Árukereső)
  • Social media felületek használata (oldalak frissítése, kommentekre történő reagálás)
  • Webes felületek tartalmának frissítése, aktualizálása

Jelöltjeinkkel szemben támasztott elvárásaink:

  • Min. középfokú végzettség
  • Német vagy angol vagy román nyelv ismerete előnyt jelent
  • Grafikai programok ismerete előnyt jelent (pl. Photoshop)
  • Felhasználói szintű, magabiztos számítástechnikai ismeretek (MS Office, Internet stb.)
  • Stressztűrő, megbízható, dinamikus, pozitív, proaktív személyiség
  • Rendszerben való gondolkodás
  • Alkalmazkodó készség a dinamikusan működő piaci környezethez

 

Amit ajánlani tudunk:

  • Versenyképes bér- és juttatási csomag
  • Fejlődési lehetőség
  • Kihívásokkal teli munka egy fiatal, lendületes csapatban

 

Munkavégzés helye:

Budapest

 

Amennyiben a fenti kritériumoknak maradéktalanul megfelelsz és állásajánlatunk felkeltette érdeklődésedet, kérjük, hogy a munkaköri megnevezés megjelölésével pályázati anyagodat a hr@tolnagro.hu e-mail címre küldjed.

 

Raktáros

 

Feladatok:

  • áruk, termékek raktári kezelése, csomagolási feladatokban történő részvétel
  • gépi és kézi anyagmozgatási feladatok ellátása, árukiadás-áruátvétel lebonyolítása
  • készletellenőrzési folyamatokban való részvétel, komissiózási tevékenység ellátása
  • ún. csúsztatott műszakban (6:00-18:00) közötti munkavégzés

A jelölttel szembeni elvárások:

  • középfokú végzettség
  • gépkezelői (targoncavezetői) jogosítvány és raktári munkatapasztalat előnyt jelent
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • rendszerben való gondolkodás, pontosság, terhelhetőség, jó fizikai erőnlét
  • „B” kategóriás jogosítvány előny

Amit ajánlunk:

  • versenyképes bér- és juttatási csomag
  • stabil, hosszútávú munkahely
  • jó munkakörülmények

 

Munkavégzés helye:

Primavet Kft., Budapest -  Táblás u. 9. IX. kerület

 

Kérjük, hogy pályázatát a munkakör megjelölésével a hr@tolnagro.hu e-mail címre küldje!


Elérhetőség

H-7100 Szekszárd, Rákóczi u. 142-146.
Tel.: +36 74/528-528
Mobil.: +36 30/33-11-111
+36 20/22-21-133
+36 70/77-11-333
Fax.: +36 74/528-530
Email.: info@tolnagro.hu